CXPack Network
CXPack Network
Optimized digital customer experience
Optimized digital customer experience

Join the UXPack Network

CXPower is developing a network of experts in France, Germany and Great Britain and is looking for partnerships with independent professionals in the digital customer experience sector.

 

If you want to join the UXPack Network you should be an ergonomist or qualitative research manager specialising in the evaluation and optimisation of digital interfaces.

 

Experience of designing digital interfaces would be appreciated, but you should
above all be passionate about observing and analysing user behaviour
on digital interfaces. 

 

By joining our network, you will benefit from a free specialised UXPack solution training programme for evaluating and optimising the digital customer experience.
You will learn how to implement this solution for our customers.

 

Please feel free to contact us for more information. We would be pleased to talk 
to you about our solution and our vision for evaluating and optimising the digital customer experience.

CX News !

Sélection d'articles 
sur l'expérience client

B2B : l'expérience client passe par la connaissance client
 

Si le B2C a fait de grands progrès en matière d’expérience client, les entreprises B2B semblent à la traîne. Pourquoi l’expérience client est aussi l’affaire du B2B ?

relationclientmag.fr 10 octobre 2017

Digitalisation de l’expérience client : le nouvel enjeu des fournisseurs d’énergie

 

Les grands énergéticiens français ont entamé leur transformation digitale, mais ils ne sont qu’au milieu du gué et n’ont pas intérêt à y rester, sous peine de se voir concurrencer par de nouveaux entrants plus proches des attentes de consommateurs toujours plus exigeants sur ce sujet.

latribune.fr 30septembre2017