Customer-experience focused digital strategy
Customer-experience focused digital strategy
Optimized digital customer experience
Optimized digital customer experience

Expert support solution for a customer-experience focused digital strategy

The UXPack solution provides expert support that is quickly and easily integrated into your company’s digital strategy.

This support, which can be adapted to your objectives and requirements, continuously provides you with a better insight of the quality of your customers’ digital experience :
 

  • Audit & Consulting

Analysis of the key aspects of your company’s strategy in terms of the governance and the culture of the digital customer experience. Creation of a strategic master plan for the digital customer experience.

 

  • Expertise “on demand“

“Real time“ expert analysis of your digital interfaces at the design or optimisation phase. Expert online or workshop style support based on your project team’s needs.

 

  • Expert evaluation

An expert evaluation used to identify usability issues. This will look at the main routes taken by users of your digital interfaces online or will take place during an advance design stage.
The qualitative evaluation can be carried out by 
upstream or downstream usability testing.

 

  • Card sorting

Construction or optimisation of the information architecture of your digital interfaces via card sorting. Organisation of your content and categories by your customers.

 

  • Expert workshop

This inclusive workshop is included in the expert evaluation and card sorting of UXPack. It allows you to better understand and use the results of the digital interface evaluation.

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sur l'expérience client

B2B : l'expérience client passe par la connaissance client
 

Si le B2C a fait de grands progrès en matière d’expérience client, les entreprises B2B semblent à la traîne. Pourquoi l’expérience client est aussi l’affaire du B2B ?

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Les grands énergéticiens français ont entamé leur transformation digitale, mais ils ne sont qu’au milieu du gué et n’ont pas intérêt à y rester, sous peine de se voir concurrencer par de nouveaux entrants plus proches des attentes de consommateurs toujours plus exigeants sur ce sujet.

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