Customer-experience focused digital strategy
Customer-experience focused digital strategy
optimized user experience
optimized user experience

Audit and consulting for the creation of a strategic master plan for the digital customer experience

To adopt a "truly" customer experience focused digital strategy, CXPower supports the company in creating and implementing a master plan that is tailored to its objectives, needs and requirements.

 

This master plan is essentially designed using customised combinations of UXPACK solution methods. It helps establish a long-term structured approach within the company in terms of the governance and the culture of the digital customer experience. 

 

The creation of this master plan is the only guarantee ensuring the quality of the customer’s experience is always placed at the heart of the company's digital strategy.

It does not require significant investment and can be easily and gradually put into place according to the company’s objectives and resources.
The most important thing is that this master plan exists and that the entire company understands it, adapts to it and supports its development.

 

By moving away from rigid and complex 'conventional' master plans, and with the realistic expert support of UXOP, your company will be able to offer its customers a positive digital experience. 

Dans le cadre de sa stratégie, de son développement et de son partenariat avec Harris Interactive, CXPower devient UXOP

UX & CX News !

La DRH, Un laboratoire pour tester le déploiement de l’IA ?

 

Il existe des cas d’application réalistes, simples et peu couteux qu’un DRH peut  tester dès à présent pour appréhender l’apport de l’IA à la gestion des Ressources Humaines. Certains DRH commencent d’ailleurs à développer leur propre feuille de route sur ce sujet.

Voici quelques pistes :

 

  1. Expérimenter l’Intelligence Artificielle en mettant en place un chatbot 

Les chatbots sont déjà bien présents dans nos vies en tant que consommateurs, et ils commencent à apparaître sur les lieux de travail. Plutôt que de vous contenter de lire sur ce phénomène, pourquoi ne pas accueillir un chatbot comme  nouveau membre au sein de l’équipe RH ?

Il représente une nouvelle façon de travailler en utilisant le langage naturel  (NLP- Natural Langage Processing) pour planifier des réunions, générer des documents et répondre aux questions.

Pourquoi ne pas mettre en place une approche ‘Test and Learn’ sur le déploiement d’un chatbot pour comprendre la puissance de l’IA sur les changements de comportements ?

forbes.fr 2 avril 2019