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Optimized user experience !

UXOP is a consultancy and research firm, specialising in digital customer experience strategy and management.

In partnership with Harris Interactive, UXOP has developed UXPACK, an innovative and attractive solution that helps businesses build a customer-experience focused digital strategy.

 

The UXPACK solution comes in the form of a range of packaged, ready-to-usequick and economic services, designed to develop customised methods for continuous improvement of the quality of the digital customer experience:

 

  • Expert support solution that guarantees that your customers’ experiences are effectively taken into account in the design and implementation of your digital interfaces.

 

 

  • Software solution for dynamic and interactive management of the quality of the digital customer experience.

The UXPACK solution removes all the obstacles that prevent you from being able to continuously and effectively understand your customers’ digital experience.

 

With unique experience in the digital sector and its positioning as a pioneering expert in the current market, UXOP makes possible the creation of a positive customer experience that directly contributes to a company’s growth and profitability.

Dans le cadre de sa stratégie, de son développement et de son partenariat avec Harris Interactive, CXPower devient UXOP

UX & CX News !

La DRH, Un laboratoire pour tester le déploiement de l’IA ?

 

Il existe des cas d’application réalistes, simples et peu couteux qu’un DRH peut  tester dès à présent pour appréhender l’apport de l’IA à la gestion des Ressources Humaines. Certains DRH commencent d’ailleurs à développer leur propre feuille de route sur ce sujet.

Voici quelques pistes :

 

  1. Expérimenter l’Intelligence Artificielle en mettant en place un chatbot 

Les chatbots sont déjà bien présents dans nos vies en tant que consommateurs, et ils commencent à apparaître sur les lieux de travail. Plutôt que de vous contenter de lire sur ce phénomène, pourquoi ne pas accueillir un chatbot comme  nouveau membre au sein de l’équipe RH ?

Il représente une nouvelle façon de travailler en utilisant le langage naturel  (NLP- Natural Langage Processing) pour planifier des réunions, générer des documents et répondre aux questions.

Pourquoi ne pas mettre en place une approche ‘Test and Learn’ sur le déploiement d’un chatbot pour comprendre la puissance de l’IA sur les changements de comportements ?

forbes.fr 2 avril 2019